Kompletní správa zakázek
v jediné aplikaci

  • Organizace času

  • Evidence skladových zásob

  • Evidence docházky

  • Vygenerování podkladů
    pro mzdové účetnictví

  • Plánování práce a zakázek

  • Efektivita zakázek

  • Vyhodnocování měsíců

  • Ekonomika firmy

Co Zakázkovník umí

Zakázkovník je vytvořený speciálně pro potřeby menších firem zabývajících řemeslnou zakázkovou výrobou a službami na míru. Na jednom místě a v jediné aplikaci máte
k dispozici všechno, co potřebujete k plánování a kontrole plnění zakázek, práce lidí
a vedení skladu a materiálu na skladě.

Používáním Zakázkovníku se zlepší komunikace a organizace práce mající vliv na úsporu nákladů. Zvýší se produktivita celé firmy i ziskovost projektů.

Správa zakázek a projektů

  • vedení všech informací k zakázce/projektu na jednom místě

  • evidence zakázky v jednotlivých stavech a fázích

  • možnost zadání počtu hodin pro celou zakázku, přidělování práce konkrétním pracovníkům

  • evidence odpracovaných hodin na zakázce

  • výpočet ziskovosti a efektivity každé zakázky

  • přehled o dlouhodobých zakázkách prolínajících se do několika měsíců i s více pracovníky

  • tvorba nabídek v úkolových pracích

  • vkládání spotřebního materiálu ze skladu pro zhotovení zakázky, tvorba objednávky materiálu a přímý nákup od dodavatele

Sklad, materiál , evidence dodavatelů, ceníky, objednávky

  • evidence skladových zásob, hlídací pes pro dostupné množství

  • evidence dodavatelů a ceníků materiálu

  • vedení pohybu materiálu na skladě, příjem/výdej vůči zakázkám

  • vytvoření objednávky materiálu z evidovaných zakázek a její odeslání dodavateli

  • přímý nákup materiálu od dodavatele

  • evidence naskladněného materiálu

  • výpočet zisku na prodeji materiálu v rámci jednotlivých zakázek 

  • přehledy o materiálu použitém při plnění zakázky, objednávání nového k doskladnění

Úkonové a hodinové vedení zakázek

  • vedení úkonů strojů, zařízení (např. CNC stroje) a lidí (šičky, podlaháři apod.) prováděných na zakázkách , u kterých je náklad i cena pro klienta počítána od kusů (např. počet ušitých kusů, počet metrů čtverečních apod.)

  • vytváření nabídek zákazníkům u úkolových zakázek

  • vyhodnocování ceny a efektivity zakázky

  • automatický výpočet odměny pracovníka za strávený čas a provedené úkony

Plánování a řízení práce

  • plánování hodin pracovníků na jednotlivých zakázkách na denní, týdenní i měsíční bázi

  • prolínání práce mezi měsíci

  • sledování výkonnosti jednotlivých pracovníků

  • vedení pracovních kalendářů s plánováním dovolených a evidence nemocí

  • vkládání komentářů do plánování

  • naplánované činnosti vidí pracovníci ve svých pracovních kalendářích na tabletu umístěném na dílně (při aktivaci zaměstnaneckého modulu)

Pracovníci, odměny

  • evidence pracovníků

  • vedení pracovních listů

  • výpočet efektivity a ziskovosti jednotlivých lidí pro firmu

  • výpočet odměny na základě výkonu pracovníka i celého týmu

  • sledování konečných mzdových nákladů

Ekonomika firmy, hodnocení výsledků

  • vyčíslení celkových mzdových nákladů

  • vyčíslení celkových režijních nákladů

  • vygenerování celkového měsíčního obratu a zisku

  • ekonomické přehledy o výkonu firmy za měsíc nebo rok

  • výpočet zaměstnaneckých prémií

Zaměstnanecký modul

  • evidence docházky prostřednictvím tabletu umístěného na pracovišti

  • měření času pracovníků stráveného na jednotlivých zakázkách

  • osobní plán práce

  • vkládání spotřebovaného materiálu ze skladu do zakázek

  • čtení a vkládání dokumentů k zakázkám

  • dokumenty k zakázce dostupné přímo z tabletu

  • možnost využití na dílně i v terénu

  • dílna online umožňující sledovat kdo a na čem pracuje

Přínosný pro všechny

DEJTE ČÍSLŮM HLUBŠÍ SMYSL.

Nečekejte explozi, kdy se všechno ve firmě obrátí vzhůru nohama. Změny se Zakázkovníkem jsou postupné a hlavně ucelené. Jdou napříč celou firmou, každému zjednodušují práci jinak.

Budoucnost podnikání máte ve Vašich rukou.
Prostoje? Jenom ty řízené.
Náklady? Jenom ty, se kterými se počítá.
Odměny? Ano, pro ty, kteří jsou pro firmu ziskoví.
Investice? Ano, tehdy, když víme, že si je můžeme dovolit.
Úspory? Všude, kde vzniká prostor.
Efektivita? Bez nejmenších pochybností.

    • Kdykoliv a odkudkoliv se můžete podívat, kdo na čem pracuje.

    • U každé zakázky vidíte, v jaké fázi plnění se nachází.

    • U každé zakázky vidíte, v jaké fázi plnění se nachází.

    • Máte přehled o celkových mzdových nákladech.

    • Máte přehled o celkových režijních nákladech.

    • Máte přehled o celkových měsíčním obratu a zisku.

    • Na jednom místě máte kompletní seznam zakázek.

    • U každé zakázky vidíte, kolik času se na ní odpracovalo nebo v jaké úkoly už byly splněny. odpracované hodiny.

    • Na jednom místě máte kompletní seznam zakázek.

    • U každé zakázky vidíte, jaký materiál byl spotřebovan a kolik a jaký materiál ještě spotřebujete.

    • Pomocí funkce Dílna online vidíte, kdo v daný okamžik na čem pracuje, aniž byste byli na dílně fyzicky přítomní.

    • Nemusíte se starat o docházku.

    • V zaměstnaneckém modulu vidíte všechno, co k práci na konkrétní zacházce potřebujete.

    • Máte k dispozici dokumenty k zakázce, pokyny k realizaci a všechny další potřebné údaje. Díky tomu přesně víte, co máte dělat.

    • Vidíte, že materiál potřebný k realizaci máte k dispozici a v jakém množství.

Zakázkovník

Využijte potenciál
své firmy naplno