Kompletní správa zakázek
v jediné aplikaci
Organizace času
Evidence skladových zásob
Evidence docházky
Vygenerování podkladů
pro mzdové účetnictví
Plánování práce a zakázek
Efektivita zakázek
Vyhodnocování měsíců
Ekonomika firmy
Co Zakázkovník umí
Zakázkovník je vytvořený speciálně pro potřeby menších firem zabývajících řemeslnou zakázkovou výrobou a službami na míru. Na jednom místě a v jediné aplikaci máte
k dispozici všechno, co potřebujete k plánování a kontrole plnění zakázek, práce lidí
a vedení skladu a materiálu na skladě.
Používáním Zakázkovníku se zlepší komunikace a organizace práce mající vliv na úsporu nákladů. Zvýší se produktivita celé firmy i ziskovost projektů.
Správa zakázek a projektů
vedení všech informací k zakázce/projektu na jednom místě
evidence zakázky v jednotlivých stavech a fázích
možnost zadání počtu hodin pro celou zakázku, přidělování práce konkrétním pracovníkům
evidence odpracovaných hodin na zakázce
výpočet ziskovosti a efektivity každé zakázky
přehled o dlouhodobých zakázkách prolínajících se do několika měsíců i s více pracovníky
tvorba nabídek v úkolových pracích
vkládání spotřebního materiálu ze skladu pro zhotovení zakázky, tvorba objednávky materiálu a přímý nákup od dodavatele
Sklad, materiál , evidence dodavatelů, ceníky, objednávky
evidence skladových zásob, hlídací pes pro dostupné množství
evidence dodavatelů a ceníků materiálu
vedení pohybu materiálu na skladě, příjem/výdej vůči zakázkám
vytvoření objednávky materiálu z evidovaných zakázek a její odeslání dodavateli
přímý nákup materiálu od dodavatele
evidence naskladněného materiálu
výpočet zisku na prodeji materiálu v rámci jednotlivých zakázek
přehledy o materiálu použitém při plnění zakázky, objednávání nového k doskladnění
Úkonové a hodinové vedení zakázek
vedení úkonů strojů, zařízení (např. CNC stroje) a lidí (šičky, podlaháři apod.) prováděných na zakázkách , u kterých je náklad i cena pro klienta počítána od kusů (např. počet ušitých kusů, počet metrů čtverečních apod.)
vytváření nabídek zákazníkům u úkolových zakázek
vyhodnocování ceny a efektivity zakázky
automatický výpočet odměny pracovníka za strávený čas a provedené úkony
Plánování a řízení práce
plánování hodin pracovníků na jednotlivých zakázkách na denní, týdenní i měsíční bázi
prolínání práce mezi měsíci
sledování výkonnosti jednotlivých pracovníků
vedení pracovních kalendářů s plánováním dovolených a evidence nemocí
vkládání komentářů do plánování
naplánované činnosti vidí pracovníci ve svých pracovních kalendářích na tabletu umístěném na dílně (při aktivaci zaměstnaneckého modulu)
Pracovníci, odměny
evidence pracovníků
vedení pracovních listů
výpočet efektivity a ziskovosti jednotlivých lidí pro firmu
výpočet odměny na základě výkonu pracovníka i celého týmu
sledování konečných mzdových nákladů
Ekonomika firmy, hodnocení výsledků
vyčíslení celkových mzdových nákladů
vyčíslení celkových režijních nákladů
vygenerování celkového měsíčního obratu a zisku
ekonomické přehledy o výkonu firmy za měsíc nebo rok
výpočet zaměstnaneckých prémií
Zaměstnanecký modul
evidence docházky prostřednictvím tabletu umístěného na pracovišti
měření času pracovníků stráveného na jednotlivých zakázkách
osobní plán práce
vkládání spotřebovaného materiálu ze skladu do zakázek
čtení a vkládání dokumentů k zakázkám
dokumenty k zakázce dostupné přímo z tabletu
možnost využití na dílně i v terénu
dílna online umožňující sledovat kdo a na čem pracuje
Přínosný pro všechny
DEJTE ČÍSLŮM HLUBŠÍ SMYSL.
Nečekejte explozi, kdy se všechno ve firmě obrátí vzhůru nohama. Změny se Zakázkovníkem jsou postupné a hlavně ucelené. Jdou napříč celou firmou, každému zjednodušují práci jinak.
Budoucnost podnikání máte ve Vašich rukou.
Prostoje? Jenom ty řízené.
Náklady? Jenom ty, se kterými se počítá.
Odměny? Ano, pro ty, kteří jsou pro firmu ziskoví.
Investice? Ano, tehdy, když víme, že si je můžeme dovolit.
Úspory? Všude, kde vzniká prostor.
Efektivita? Bez nejmenších pochybností.
-
Kdykoliv a odkudkoliv se můžete podívat, kdo na čem pracuje.
U každé zakázky vidíte, v jaké fázi plnění se nachází.
U každé zakázky vidíte, v jaké fázi plnění se nachází.
Máte přehled o celkových mzdových nákladech.
Máte přehled o celkových režijních nákladech.
Máte přehled o celkových měsíčním obratu a zisku.
-
Na jednom místě máte kompletní seznam zakázek.
U každé zakázky vidíte, kolik času se na ní odpracovalo nebo v jaké úkoly už byly splněny. odpracované hodiny.
Na jednom místě máte kompletní seznam zakázek.
U každé zakázky vidíte, jaký materiál byl spotřebovan a kolik a jaký materiál ještě spotřebujete.
Pomocí funkce Dílna online vidíte, kdo v daný okamžik na čem pracuje, aniž byste byli na dílně fyzicky přítomní.
-
Nemusíte se starat o docházku.
V zaměstnaneckém modulu vidíte všechno, co k práci na konkrétní zacházce potřebujete.
Máte k dispozici dokumenty k zakázce, pokyny k realizaci a všechny další potřebné údaje. Díky tomu přesně víte, co máte dělat.
Vidíte, že materiál potřebný k realizaci máte k dispozici a v jakém množství.